неділя, 7 лютого 2016 р.

СП "Альбомоманія" 3-й етап. 

Всім привіт. Сьогодні я з третім розворотом для чудового проекту  "Альбомоманія". Цього разу обов'язковим було розмістити на двох сторінках якомога більше фото.
Сам розворот у мене буде стосуватися першого та другого місяця життя малюка, що вимагає можливості розміщення великої кількості спогадів, збережених на фото.
Ось що вийшло у мене:
 На першій сторінці можна розмістити сім фото.


На другій сторінці у мене вмістився прозорий конвертик для фото, а під ним розкладка на 5 фото:
Друга сторінка в розгорнутому вигляді:
Дві сторінки разом:

Загалом тут можна розмістити 12 фото + конвертик.

Всім гарного настрою.

4 коментарі:

  1. Очень красивый и душевный разворот!
    Спасибо от Фабрики декору!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, дівчата. Дуже радію, що Вам сподобався мій розворот.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, дівчата. Дуже радію, що Вам сподобався мій розворот.

    ВідповістиВидалити