неділя, 10 серпня 2014 р.

Мій перший допис.

    Всім привіт. Давно хотіла спробувати свої сили у скрапбукінгу та кардмейкінгу... На сторінках цього блогу Ви зможете побачити, що з того вийшло, а я дуже сподіваюсь, що все-таки щось  та й вийшло. Буду ділитись тут тим, що люблю і тим, від чого життя стає яскравішим та цікавішим. Тож рада знайомству. Сподіваюсь, Вам у мене в гостях буду затишно...

    Тепер трішки історії. Мистецтво красивого оформлення фото мене захопило дуже давно, а вперше оформила альбом кілька років тому - коли народився мій перший козачок. Для першої дитини хочеться зробити все і по максимуму - молоді мамуськи мене зрозуміють... Результат, скажу Вам чесно, був, але тепер бачу, що все могло виглядати набагато краще. Ну нічого, надолужу на альбомі для другого мого козачка, якому якраз виповнилось півтори рочку...

    Зараз по трохи освоюю порядок ведення блогу, виготовляю різні паперові дрібнички (листівки, запрошення, елементи декору), і не тільки паперові (а також з тканини, фетру...)..., і не тільки дрібнички (альбоми і інш.) Виготовляю для всіх - рідних, близьких, знайомих...
    Всім буду вдячна всім за коментарі, критику і поради-побажання. До нових зустрічей.

Немає коментарів:

Дописати коментар